08.03.1963 |
dodací list č.016690 Praha Libeň, zakázkové číslo 12118243 |
22.05.1963 |
prasknutá hlava na 7.valci motora |
25.12.1963 |
neschopný v žst. Bartošova Lehôtka, netočila sa 6.os |
08.07.1964 |
opakovaná TBS po výmene dvojkolí na trati Zvolen – Hronská Dúbrava, povolená rýchlosť 100 km/h |
07.11.1964 |
odstavený z prevádzky, čaká dielenskú opravu |
30.03.1965 |
skúšobná jazda po oprave R 4 Nymburk - Veľké Žernoseky |
31.03.1965 |
ukončená dielenská oprava R 4 v ŽOS Nymburk po dielenskej oprave bolo nariadené prevádzkovať rušeň 14 dní so zníženou záťažou a potom ho odvážiť |
26.06.1966 |
neschopný v žst.Kremnica, rozbité ložisko TM, k rušňu prišiel PNV s rušňom |
18.12.1966 |
vybité ložisko na klukovom hriadeli |
31.12.1966 |
pristavený do ŽOS Nymburk na dielenskú opravu, skúšobná jazda po R4 Nymburk-Kolín-Praha Libeň ukončená dielenská oprava R 4 v ŽOS Nymburk |
19.08.1968 |
prehliadka R 3 v depe Zvolen, po prehliadke: |
02.09.1968 |
vážený v RD Bratislava hlavné, potom vrátený späť do prevádzky |
11.09.1968 |
pretáčanie dvojkolí v RD Žilina |
02.11.1968 |
neschopný v žst. Stožok pre rozbité ložisko tr. motora |
08.01.1969 |
viezol PNV do Výh. Bzová k vykolajenému nákl.vozňu, odtiaľ pokračoval do žst. Radzovce, kde vykoľajil pre lom koľaje osobný vlak |
09.02.1969 |
váženie v RD Bratislava hlavné |
21.04.1969 |
odstavený z prevádzky, čaká dielenskú opravu |
19.05.1969 |
pristavený do ŽOS Nymburk na R 4 |
28.07.1969 |
skúšobná jazda po R4 Nymburk - Čelákovice ukončená dielenská oprava R 4 v ŽOS Nymburk ďalšia prevádzka bez väčších problémov a závad |
19.09.1971 |
odstavený z prevádzky, čaká dielenskú opravu |
15.11.1971 |
pristavený na dielenskú opravu do ŽOS Nymburk |
28.12.1971 |
skúšobná jazda po oprave R4 Nymburk - Praha |
31.12.1971 |
ukončená dielenská oprava R 4 v ŽOS Nymburk |
01.12.1972 |
preskok na HG , odstavený v RD Zvolen na výmenu HG 06.03.1973 vrátený do prevádzky po výmene HG |
17.06.1973 |
vykoľajenie na vlečke PREFA vo Vlkanovej |
28.01.1974 |
prehliadka R 3 v RD Zvolen do 11.2.1974 |
09.06.1974 |
viezol PNV do žst. Zvolen nákl. stanica k vykoľajenému rušňu T 669.1144. |
19.07.1974 |
odstavený z prevádzky, príprava na dielenskú opravu |
19.08.1974 |
pristavený do ŽOS na dielenskú opravu ukončená dielenská oprava RG v ŽOS Nymburk, od výroby najazdil celkom 770 731 km, prevod rušňa do neplánovanej RB opravy HG v ŽOS Nymburk |
27.12.1974 |
skúšobná jazda po RG/RB oprave Nymburk-Praha |
31.12.1974 |
ukončená oprava RB v ŽOS Nymburk ďalšia prevádzka bez väčších závad a prestojov |
20.08.1975 |
vykoľajenie v Lovinobani,PNV doviezol T 679.1123 |
09.10.1975 |
neschopný na postrku vlaku na preskok HG |
20.11.1975 |
zadreté ložisko TM v Malých Stracinách,PNV doviezol lučenecký T 678.005 |
24.02.1979 |
zlomená obruč v Lovinobani na šiestej osi |
01.04.1979 |
odstavený z prevádzky, príprava na dielenskú opravu |
30.08.1979 |
skúšobná jazda po oprave RS Nymburk - Praha |
31.08.1979 |
ukončená dielenská oprava RS v ŽOS Nymburk |
09.12.1979 |
vykoľajenie vo Veľkom Krtíši,PNV doviezol zo Zvolena do Lučenca T 679.0009, z Lučenca išiel T 678.0005 |
09.1980 |
výmena podvozkov z T 679.0017 |
18.11.1980 |
PNV do Výhybne Bzová k odstráneniu buldozéra ŽS Bratislava z koľajiska, z dôvodu pretrhnutia pásu |
28.11.1981 |
odstavený na závadu spojky a tlapovej skrutky, prevoz vl. N 61180 do Zvolena |
02.12.1981 |
zahájená prehliadka RV |
14.01.1982 |
skúšobná jazda do Hronskej Dúbravy po RV prehliadke, na jazde došlo k preskoku na (tm) |
15.01.1982 |
opakovaná skúšobná jazda |
|
|
16.01.1982 |
presun vl.61421 do Lovinobane na postrky |
25.08.1982 |
neschopný vo Fiľakove na prasknutý disk štvrtej nápravy |
30.08.1982 |
prevoz nehodovým vlakom N 1814 do RD Zvolen, tu odstavený a vykonaná príprava na odsun do ŽOS Nymburk |
06.09.1982 |
v závese vlaku 61376 prevoz do ŽOS Nymburk |
10.12.1982 |
ukončená dielenská oprava RS v ŽOS Nymburk |
12.12.1982 |
návrat z dielenskej opravy ako vlak N 1705 |
15.12.1982 |
nasadený späť na postrky v Lovinobani |
05.11.1984 |
PNV do Zvolen n.st. k vykoľajeným štyrom nákl.vozňom |
21.01.1985 |
násilne poškodený po náraze posun. dielom Zvolen n.st. oprava vykonaná v depe Zvolen v rámci MV prehliadky |
30.06.1986 |
odstavený z prevádzky, čaká dielenskú opravu |
10.08.1986 |
odchod na opravu MS v ŽOS Nymburk vl.N 1708 |
14.08.1986 |
pristavený do ŽOS na dielenskú opravu |
25.11.1986 |
ukončená dielenská oprava MS o 11.00h |
01.12.1986 |
závada na 4.odstredivom filtri |
20.10.1988 |
prehliadka MV v depe Zvolen, ukončenie 11.12.1988 |
21.06.1989 |
kontrolné váženie |
24.01.1991 |
mimoriadne nasadený na Mn 82002 z Lovinobane |
16.07.1991 |
komisionálna prehliadka rušňa poškodeného požiarom |
03.01.1992 |
vl.62022 presun Lovinobaňa-Zvolen na MVY prehliadku rušeň dostal unifikovaný náter so 600 mm bezpečnostným pruhom a nové číslo 775.012-8 |
07.04.1992 |
váženie v ŽOS Zvolen + skúšobná jazda Zvolen – Hronská Dúbrava a späť |
08.04.1992 |
vykonal IPV Jelen Pavel prehliadku rušňa po vykonaní MVY prehliadky v RD Zvolen, prehliadkov neboli zistené žiadne závady a rušeň bol zaradený do prevádzky |
09.04.1992 |
nasadený na postrky v Lovinobani |
04.06.1992 |
nakrátko na Pn Lučenec-Malé Straciny za vykoľajenú lučeneckú T 678.0005 |
23.09.1992 |
vykoľajenie piatimi osami v žst. Tomášovce na lučeneckom zhlaví o 16.27 h, následkov rušeň jazdí pravidelne na postrkoch Lovinobaňa - Kriváň |
14.12.1993 |
nočné postrky Krupina |
25.12.1993 |
stiahnutý vlakom 62020 z Lovinobane do Zvolena spoločne s T 679.0015, kde bola na ňom vykonaná prehliadka MM. Na postrky za neho nastúpil fiľakovský 770.019 |
27.12.1993 |
skúšobná jazda Zvolen – Hronská Dúbrava a späť, potom odstavený v depe Zvolen do zálohy dráhy |
28.12.1993 |
odvodnený a spustený z nafty |
22.04.1993 |
prevod zo zálohy dráhy do prehliadky MM |
27.04.1993 |
vlakom 62103 presunutý do Lovinobane na postrky |
05.03.1994 |
robí Pn za 770.052 do 10.03.1994 |
01.06.1995 |
vl.51 366 Fiľakovo - Stožok, zistená závada na pojazde vl.51 350 presun do depa Zvolen na opravu |
02.06.1995 |
skúšobná jazda Zvolen - Hronská Dúbrava a späť ako vlak N 73 460/67341, rušeň služby neschopný, do 19. 6.1995 správka v depe Zvolen |
19.06.1995 |
skúšob. jazda Zvolen - Hr. Dúbrava a späť vl.73454/73403, večer 19./20.6.1995 presun na príprahu vlaku p.53161 späť do Lovinobane na postrky |
20.06.1995 |
vl.73050/73036 Lovinobaňa - Kriváň - Zvolen do depa z dôvodu odovzdania rušňa železniciam ČD za rušeň 771 041 DKV Kladno. Železnice ČD chceli rušeň pre muzeálne účely. V zhodný deň komisia z ČD rušeň prehliadla a v zápise uviedla dve strany závad. |
27.06.1995 |
rušeň mal absolvovať cestu Zvolen-Kúty-Břeclav ČD, kde mal byť vymenený za 771.047, čo sa neuskutočnilo. V tento deň rušeň 775.012 prevádzkovaný na postrkoch v Lovinobani... |
1995 |
v letných mesiacoch postrky v Lovinobani s 775.005, prípadne 781.143 |
29.08.1995 |
pri jazde do Lučenca zastavil v žst.Tomášovce,kde sa zistila závada na pojazde, preto rušeň prevezený do RD Zvolen na opravu, súčiastky boli zobraté z rušňa 776.015-0, na postrkoch za cé-nulu jazdí 771 141. |
rok 1996 |
bez zmien, jazdí na postrkoch v Lovinobani spoločne so 775.005-2. Rušeň je vzhľadovo zanedbaný |
27.03.1997 |
postrk Rn 51350 (753.165+255) Lb - Kriváň/záves Rn do Zvolena na MO, dozbrojenie a výmenu brzdových zdrží. Na postrky odišiel na ňu 771.013. |
25.05.1997 |
viezol pravidelný Os 8814 do Zvolena |
29.05.1997 |
POSLEDNÝ VÝKON nočný postrk Lovinobaňa-Kriváň |
30.05.1997 |
N 62500 Kriváň - RD Zvolen na MO, v depe definitívne odstavený z prevádzky s predurčením pre muzeálne účely depa Zvolen.(odstavený o 08.24h) |
09.06.1997 |
spis DŽKV č.135-97-3021-Fa súhlasí s prevodom HV do stavu MDC Bratislava |
18.09.1997 |
na pieskovanie karosérie do ŽOS Zvolen |
17.10.1997 |
neprevádzkový (bez motora) vystavený na výstave v RD Zvolen v pôvodnom nátere do 18.10.1997. Na oprave rušňa pod vedením Ing.Fulleho sa podieľali firmy LIAZ Zvolen, AMI a Mišiak Banská Bystrica. |
31.10.1997 |
spis č.83/97 MDC žiada o prípravu rušňa na protokolárne odovzdanie rušňa pre MDC pre VVÚ-ŽSR na 18.11. |
18.11.1997 |
rušeň prevedený do správy MDC Bratislava, o 24.00 hod vyňatý zo stavu depa Zvolen |
30.04.1998 |
skúšobná jazda po uvedení do muzeálneho stavu po trati Zvolen-Hronská Dúbrava, rušňová čata Šály - Greguš Št. |
|
|
|
Prvé výkony v muzeálnom prevedení: |
|
|
01.05.1998 |
N 21242/21233 Zvolen - Hronec - Zvolen |
19.05.1998 |
vl.74454/73455 Zvolen - Hronská Dúbrava a späť |
20.05.1998 |
N 53750 Zvolen - Bratislava východ -Devínska Nová Ves |
21.05.1998 |
N 603 Bratislava - Leopoldov N 721/N 720 Leopoldov - Prievidza - Leopoldov |
22.05.1998 |
N 407/N 1531 Devínska Nová Ves - Bratislava - Zvolen |
23.05.1998 |
N 2712/N 800 Zvolen - Šurany |
24.05.1998 |
N 5003 Šurany - Topoľčany |
24.05.1998 |
N 5409/58563 Topoľčany - Chynorany - Trenčín N 73491 Trenčín - Vrútky - Zvolen |
07.08.1998 |
62500p (vl.T 679.019) Zvolen-B.Bystrica-Harmanec jaskyňa N 55363 Harmanec jaskyňa - Banská Bystrica - Zvolen |
14.08.1998 |
63448 Zvolen - Banská Bystrica 64361 Banská Bystrica-Červená Skala N 84371 Červená Skala-Margecany 63153/60513 Margecany - Kysak - Košice |
17.08.1998 |
N61510p Košice - Vrútky |
18.08.1998 |
Vrútky - Bratislava východ |
21.08.1998 |
Bratislava východ-Bratislava Petržalka-Bratislava východ (150 rokov železníc na Slovensku) do 24.08.1998 |
24.08.1998 |
Bratislava východ - Zvolen |
12.09.1998 |
N 83303/83302 Zvolen - Fiľakovo - Zvolen (viezol 422.0108) |
01.05.1999 |
7342/83424/7409/7380/84385/7392 Zvolen - Banská Bystrica - Podbrezová- Hronec - Podbrezová - B. Bystrica - Zvolen 8203/47022 Zvolen - Jesenské - Košice |